úterý 20. května 2014

Z ME přivezla slovenská výprava devět medailí

V úterý se vrátila z ME v kulturistice a fitness žen EFBB ve španělské Santa Susanne úspěšná slovenská výprava . Ženy a muži spolu získali 9 medailí , z toho 3 zlaté , tři stříbrné a 3 bronzové . Slovensko získalo medaile iv juniorských kategoriích .

" Na evropském šampionátu se zúčastnilo 40 ze 42 členských zemí EFBB , soutěžilo více než 700 sportovců , " informoval na tiskové konferenci v Domě sportu generální sekretář České asociace kulturistiky , fitness a silového trojboje Ladislav Meško a dodal : " Nejúspěšnější byly ženy a juniorky , u mužů jsme zaznamenali mírný ústup , v týmu dochází ke generační výměně . Při troše štěstí jsme mohli získat i více medailí , či více cenných kovů. "
ostatné / ďalšie športy

Nejlepší možný výsledek dosáhla teprve 21letá Sabina Pleváková (na snímku ) . Nejenže zvítězila v bikiny fitness do 160 cm , navíc získala i prvenství v absolutním pořadí a přidala i juniorský mistrovský titul . "Výsledky jsou nad mými Bet-at-home bonus očekáváními . Po krátkém oddechu začnu s přípravou na další dva vrcholy sezony : mistrovství světa v kanadském Montrealu a Olympia Amateur Europe v Praze ," řekla Pleváková a Meško dodal jednu pikantérie : " Po skončení všech soutěží přišel za mnou předseda komise rozhodčích s tím, že Sabinu si chtějí vyfotografovat do brožury EFBB , kde ji představí jak by měla vypadat ideální fitneska . "

Další zlato přivezla Denisa Lipovská v bikiny fitness do 166 cm . "Byl to nejnáročnější šampionát v mé kariéře . Loni jsem skončila stříbrná, v tomto roce jsem dala do přípravy všechno. I pro mě je výsledek motivací na pražskou soutěž Olympia . " Třetí zlatou medailistka je Stanislava Prítrská v bikiny fitness do 163 cm . " Na letošních ME jsem měla premiéru . Loni jsem startovala na MS v Kyjevě , ale nedařilo se mi. S trenérem jsme si prošli chyby, kterých jsem se dopouštěla ​​a tréninky jsem trochu změnila . Stálo to za to . "

Žádné komentáře:

Okomentovat